FRAKCJE

O W tym roku proponujemy wam do wyboru trzy główne frakcje, a właściwie miejsca, skąd wasza postać startuje. Oczywiście w ramach każdej z frakcji głównych możecie (a wręcz powinniście!) zgłosić swoje podgrupy.
Propozycje EKIP/GRUP zgłaszajcie do Rae albo w formularzu.

 

Wszystkie trzy frakcje oficjalnie współpracują ze sobą, a raczej – są od siebie zależne.
Każda z frakcji będzie miała do zrealizowania pewne konkretne zadania, nierzadko będące sprzeczne z interesami pozostałych grup. Jeśli pod koniec gry zadania zostaną wykonane - członkowie grupy zdobędą dodatkowe doświadczenie. Jednak uważajcie - niekiedy graczom bardziej opłaci się zdradzić swoją przynależność za natychmiastowe korzyści, porzucając ogólny cel frakcyjny!

 

 

PODZIAŁ:

 

FRAKCJE - 3 główne stronnictwa
EKIPY/GRUPY - podfrakcje, np. Łowcy Niewolników, Gibsonnicy itp.

UWAGA! Limit osób w zgłaszanych EKIPACH/GRUPACH to 10 osób!

 

MIEJSCOWI - Sól tej ziemi, obywatele prowadzący swoje biznesy od pewnego czasu i w większości legalnie. Wszyscy, którzy kiedyś uwierzyli, że tylko w Zgorzel końskie gówno jest prawdziwe, i starają się wykroić kawałek tego tortu dla siebie...
Zdecydowanie bardziej westernowa część populacji, ludzie doświadczeni przez życie i nieugięci.
Wszelkiej maści przepatrywacze pustkowi, bankierzy, przewodnicy, stróże porządku, organizatorzy imprez kulturalnych, lichwiarze, szulerzy i ochrona karawan. To oni od lat budują to miasto i utrzymują je przy życiu swoimi inicjatywami.
Proponowane podgrupy: szeryfowie, Gibsonnicy, grupy artystyczne, może kasyniarze?

 

SLUMSY - Biedota, wyjęty spod prawa margines i ci, którym po prostu nie po drodze jest z życiem na powierzchni. Wielu z nich skupionych jest wokół stoiska z VRem- czy to jako dostawcy, czy jako uzależnieni odbiorcy, którzy nie cofną się przed żadnym zadaniem, byle tylko znów móc odnaleść zapomnienie w sieci. W Zgorzel-Pod kwitnie kombinatorstwo, kradzione towary przechodzą z rąk do rąk, i chyba nie ma zadania, na które nie znajdzie się chętnych podwykonawców.
Proponowane podgrupy- obsługa kantyny, chinolskie zakłady usługowe, gońcy, handlarze barachłem

 

PLANTACJA - Ludzie, którzy obsługują usytuowane pod Zgorzel farmy. Dzięki obecności plantacji miastu nie zagraża głód, którego widmo zawisło nad wszystkimi po tym, jak Wasteland został jeszcze bardziej skażony, ale ilość pracy, jakiej wymaga utrzymanie farmy jest ogromna. Wokół farm porozkładane są podobne do faveli obozy które zamieszkują robotnicy fizyczni, ogrodnicy, pasterze, poganiacze bydła, zbieracze i nadzorcy. Każdy, kto ma co najmniej dwie zdolne do pracy ręce znajdzie tu coś do roboty. Tu trafiają też wszyscy przyjezdni, oraz do pracy wysyłani są przestępcy i niewolnicy... a ktoś przecież musi ich doglądać... i tak się to kręci.

Znajdziecie tam na przykład: Łowców Niewolników, uchodźców z objętych ciągłą wojną terenów pod promieniami, meksów, ochronę pól i zwykłych ludzi, którym za ciasno było w mieście.